.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزيع كلاه ايمني بين موتورسواران شهر دلند

اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان گردهمايي آموزشي ارتقاء فرهنگ ايمني تردد موتورسواران و عابرين پياده را با حضور مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان،فرمانداري راميان،پليس راه آزادشهر- راميان، شهرداري  وشوراي شهر دلند و همكاري و برخي مقامات محلي در شهر دلند از توابع شهرستان راميان اجرا كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ مهندس مهدي ميقاني مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان در اين مراسم اظهار داشت: هفدهمين مرحله از طرح آموزشي ارتقاء فرهنگ ايمني موتورسواران و عابرين در سال93 را به منظورارتقاء فرهنگ ترافيكي و ايمني عبور و مرور اين دو گروه آسيب پذير در شهر دلند برگزار نموديم.

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان افزود: درآستانه دهه ايمني راهها و مسئوليت هاي ما قرار داريم كه اين نامگذاري براي حدفاصل 14 لغايت 25 آبان به ثبت رسيده است اما گفتني است كه ارتقاء سطح آگاهي عمومي و ترافيكي موتورسواران و عابرين پياده از اصلي ترين دغدغه هاي اداره كل حمل و نقل و پايانه ها محسوب شده و در اين راستا شهر دلند از توابع شهرستان راميان براي اجراي هفدهمين همايش آموزشي انتخاب شده كه بنا داريم در اين آيين علاوه بر إهداء دويست و پنجاه عدد كلاه ايمني به موتورسواران حاضر بر رعايت نكات ايمني و جلب مشاركت مردم در اجراي قوانين و مقررات تأكيد نماييم.

ميقاني اظهار داشت: اجراي اين طرح در كاهش حوادث و تلفات جاده اي بسيار مهم و تأثير گذار بوده و موجب آشنايي موتورسواران و عابرين پياده با قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و افزايش اطلاعات ترافيكي آنان مي شود.

وي در پايان گفت: ما با همكاري پليس راه، فرمانداري و بخشداري ها اين كارگاههاي آموزشي را در روستاها و نقاط مختلف استان برگزار نموده و در سال جاري نيز اين اقدامات فرهنگي آموزشي با إهداء اقلام ايمني من جمله كلاه ايمني، توزيع بروشور، اجراي برنامه نمايشي، رفع نقص فني و روشنايي و ... بين موتورسواران و حاضرين تداوم خواهد داشت. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.35 seconds.